هواداران بارسلونا

ساخت وبلاگ

بازیکن وایادولید : همه برخوردها روی مسی را سوت می زنند

روئدا بازیکن وایادولید از رفتار داوران نسبت به مسی به شدت خشمگین شده بود.

 


خسوس روئدا، یکی از بازیکنان وایادولید که در جریان دیدار شنبه شب تیمش مقابل بارسلونا در ترکیب وایادولید قرار نداشت در دقایق پایانی نیمه اول با داور مسابقه درگیری کوچکی داشت.

داور مسابقه این برخورد را این طور گزارش داده:"بعد از اتمام نیمه اول بازی و زمانی که در حال رفتن به رختکن بودیم، در داخل تونل، بازیکن وایادولید، خسوس روئدا به سمت ما آمد و این جملات را بر زبان آورد: تو برخی از برخوردها را سوت می زنی ولی تمام برخوردها روی مسی را سوت می زنی، چون او مسی است.

بعد از این صحبت ها او از ما دور شد و گفت: اینجا من بیشتر از تو دستور می دهم. به رختکنت برو. زودباش. این اتفاق در مقابل دن فرانسیسکو سانتاماریا اوسکدا، یکی از مسئولان وایادولید اتفاق افتاد."

کمیته برگزاری رقابت های لالیگا مسئول تصمیم گیری در مورد این است که آیا این بازیکن با جریمه یا محرومیتی مواجه خواهد شد یا خیر.

|+| نوشته شده توسط در یکشنبه 3 دی1391 و ساعت 14:43 | نظر بدهید
ژاوی : از نیمکت نشینی کاسیاس تعجب کردم

ژاوی هرناندز زننده یکی از ۳ گل بارسلونا در دیدار شنبه شب مقابل وایادولید که با برد ۳-۱ کاتالان ها به پایان رسید، از نیمکت نشینی ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال در جریان بازی این تیم مقابل مالاگا به شدت متعجب شده بود.

 


این در حالی است که کاسیاس در طول ۱۰ سال اخیر دروازه بان بلامنازع رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بوده ولی در جریان بازی شنبه شب، بنا به تصمیمات تکنیکی، بازی را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا کرد.

ژاوی هرناندز در صحبت هایی در این باره که در روزنامه ال موندو دپورتیوو بازتاب یافته گفت:" من واقعا از نیمکت نشینی ایکر تعجب کردم؛ دقیقا مثل همه مردم دیگر. "

البته او ترجیح داد تا بیش از این به این موضوع نپرداخته و به این جنجال دامن نزند:" البته اینکه ایکر چرا بازی نکرده، سوالی است که باید از مربی این تیم پرسید. "

با برد بارسا در بازی شنبه شب و شکست رئال مادرید مقابل مالاگا در شب نیمکت نشینی کاسیاس، فاصله رئال با بارسای صدر نشین به ۱۶ امتیاز رسید.

|+| نوشته شده توسط در یکشنبه 3 دی1391 و ساعت 13:51 | نظر بدهید
رورا : ترکیب اصلی بارسا در این بازی از قبل مشخص بود

جوردی رورا، دستیار تیتو ویلانووا در بارسلونا، در غیاب سرمربی این تیم که اخیرا زیر تیغ جراحی رفته، بارسا را در دیدار شنبه شب مقابل وایادولید هدایت کرد و شاهد برد ۳-۱ تیمش بود.

 


دست راست تیتو در کنفرانس خبری پایانی بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. متن این گفتگو به گزارش روزنامه آ.اس را در اینجا مطالعه کنید:

بازی چطور بود؟

به خاطر تمام آنچه در طول هفته رخ داده بود، از نظر احساسی، بازی خاصی بود ولی از دید فوتبالی به نظر من مثل همیشه بود. در نیمه اول سنگینی بازی را بر دوش کشیدیم. وایادولید هم چند فرصتی داشت ولی ما در نهایت نیمه اول را به نفع خودمان به پایان بردیم و در نیمه دوم هم توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

بازیکنان تیم بعد از شنیدن خبر سلامتی تیتو و مرخص شدن او از بیمارستان چه حسی داشتند؟

ما در رختکن بودیم که این خبر را به ما دادند. من این خبر را به بازیکنان اعلام کردم و همه تیم خوشحال شدند و از این خبر استقبال کردند.

چطور خودتان را برای یک بازی این چنینی آماده می کنید؟

از نظر روحی، شرایط پیچیده ای است. ما چند روز خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و در ابتدا به نظر می رسید که اوضاع خیلی سخت تر و پیچیده تر از این شود ولی همه چیز درست پیش رفت. الان خیلی خوش بینیم. از نظر ورزشی هفته آرامی را پشت سر گذاشتیم؛ البته از زمانی که فهمیدیم همه چیز در مورد تیتو خوب پیش می رود.

قبل از آغاز بازی با تیتو مشورت کرده بودید؟

نه ما برنامه ریزی هایمان را از قبل انجام داده بودیم و در این بازی، در مقایسه با بازی های قبل چیزی تغییر نمی کرد. موضوع ترکیب اصلی تیم قبلا در موردش صحبت شده بود.

پیغام روی پیراهن بازیکنان خوب بود. نه؟

راستش را بخواهید من اصلا از این ایده خبر نداشتم.

می توانید راضی و خوشحال به تعطیلات بروید.

بله نمی توان از این بیشتر راضی بود. ما ۱۷ بازی برگزار کرده ایم و تنها در یک بازی تساوی کردیم. از نظر ورزشی سال را خیلی خوب به پایان بردیم و خوشحال و راضی به تعطیلات می رویم.

|+| نوشته شده توسط در یکشنبه 3 دی1391 و ساعت 9:27 | نظر بدهید
وایادولید 1 - بارسلونا 3 : تقدیم به تیتو

کاتالان ها با وجود غیبت تیتو ویلانووا بدون شکست به تعطیلات می ‌روند. آن ها ۳ امتیاز بازی با وایادولید را گرفتند.

 


بارسلونا اکنون ۱۶ برد از ۱۷ بازی در لالیگا دارد. آن ها با وجود احیای وایادولید در دقایق پایانی توانستند هر ۳ امتیاز را بگیرند.

جوردی رورا در این بازی به ‌جای تیتو ویلانووا روی نیمکت بارسلونا نشسته بود. بارسا مانند همیشه توپ را در اختیار داشت اما به ‌دلیل نداشتن فضای کافی، کار دشواری در ایجاد موقعیت داشت.

تا این که سرانجام ژاوی هرناندز در دقیقه ۴۳ گل اول را زد. لیونل مسی پیش تاخت و پس از چند پاس با ژاوی توپ را برای جوردی آلبا کاشت. او هم توپ را سانتر کرد تا ژاوی گل بزند.

کاتالان‌ ها به همین نمایش در نیمه دوم هم ادامه دادند و این بار مسی در دقیقه ۵۹ گل زد. او یک بار روی شوت انریکه سرنو توپ را به شکل بدی به بیرون زد اما موقعیت بعدی را گل کرد. او با همکاری ژاوی از یک مدافع گذشت و با ضربه ‌ای خوب، نود و یکمین گل خود در این فصل را به ثمر رساند.

خاوی گوئرا در دقیقه ۸۹ یک گل برای میزبان زد. ضربه سر گوئرا برگشت داده شد و او با بغل پا دروازه بارسا را گشود.

اما کریستین تیو تازه‌ وارد در دقیقه ۹۳ با دریافت پاس از آندرس اینیستا در مصافی تک به تک پیروزی تیمش را تضمین کرد.

در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود بارسلونا به پایان رسید و بارسا با این برد با ۴۹ امتیاز از ۱۷ بازی به تعطیلات رفت.

|+| نوشته شده توسط در شنبه 2 دی1391 و ساعت 22:41 | نظر بدهید
مرخصی ویلانووا از بیمارستان ؛ تی شرت بازیکنان بارسا در حمایت از تیتو

سرمربی بارسا ساعتی قبل از بیمارستان مرخص شد.

 


باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تیتو ویلانووا، سرمربی این تیم از بیمارستان مرخص شد.

تیتو که روز پنج شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت، امروز عصر بیمارستان را ترک کرد.

او ساعاتی پیش از آغاز دیدار بارسا مقابل وایادولید راهی خانه شد و به این ترتیب می تواند بازی شاگردانش را از تلویزیون تماشا کند.

بازیکنان بارسا هم در ابتدای دیدار امشب با تی شرت هایی که عکس تیتو روی آن بود و روی آن پیام هایی خطاب به سرمربی شان نوشته شده بود، پای به میدان گذاشتند.

|+| نوشته شده توسط در شنبه 2 دی1391 و ساعت 20:56 | نظر بدهید
ورود گواردیولا به شهر بارسلون

گواردیولا امروز به دیدار ویلانووا، دستیار سابقش، رفت. پپ پیش از این اعلام کرده بود که از شنیدن خبر بیماری تیتو بسیار ناراحت شده و خودش احساس بیماری کرده است.

 


پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا، که بعد از جدایی از این باشگاه، تصمیم گرفته بود یک سال به استراحت بپردازد و به همین دلیل در نیویورک ساکن شده بود، امروز برای گذراندن تعطیلات کریسمس به بارسلون برگشت.

این در حالی است که تیتو ویلانووا، سرمربی فعلی آبی و اناری ها، دو روز قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر دوران نقاهت را پشت سر می گذارد.

گواردیولا امروز به دیدار ویلانووا، دستیار سابقش، رفت. پپ پیش از این اعلام کرده بود که از شنیدن خبر بیماری تیتو بسیار ناراحت شده و خودش احساس بیماری کرده است.

با توجه به بازگشت گواردیولا به اروپا، انتظار می رود او در مراسم توپ طلا که روز ۷ ژانویه در زوریخ برگزار خواهد شد، شرکت کند. او به همراه مورینیو و دل بوسکه، نامزدهای نهایی جایزه بهترین مربی سال هستند.

|+| نوشته شده توسط در شنبه 2 دی1391 و ساعت 18:2 | نظر بدهید
بوسکتس : برای کمک به رورا باید بهترین بازی مان را انجام دهیم

سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی بارسا، در آستانه دیدار تیمش مقابل وایادولید، اعلام کرد که او و هم تیمی هایش به توانایی جوردی رورا، سرمربی موقت تیم، اطمینان کامل دارند.

 


این ملی پوش اسپانیایی تایید کرد که تیمش دیدار مهمی در پیش دارد و به خاطر تیتو ویلانووا قصد دارند در آن به پیروزی برسند.

سرمربی بارسا به دلیل عود کردن دوباره بیماری سرطانش، روز پنج شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون در بیمارستان بستری است.

بوسکتس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تیتو سرمربی ماست که مسئولیت همه چیز را بر عهده دارد. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا کار را برای جوردی رورا آسان کنیم؛ البته او هم توانایی های زیادی دارد. این ۳ امتیاز برای ما بسیار مهم است. ما به خاطر تیتو باید در این دیدار پیروز شویم زیرا هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. خبر بیماری او بسیار بد بود اما در نهایت این انگیزه ای برای پیروزی در این دیدار است. "

او همچنین در مورد وایادولید گفت:" آن ها تیم واقعا خوبی هستند. من تنها نگران توانایی آن ها در کارهای هوایی نیستم؛ بلکه در مورد همه جنبه های بازی آن ها احساس خطر می کنم. آن ها دوست دارند از عقب زمین بازی را شروع کنند. آن ها فوتبال خوبی به نمایش می گذارند و فصل خوبی را سپری کرده اند. ما باید به بازی خودمان فکر کنیم و راهی برای پیروزی پیدا کنیم. "

بارسا در حال حاضر با ۴۶ امتیاز از ۱۶ دیدار، در صدر جدول لالیگا قرار دارد؛ در حالی که وایادوید با ۲۲ امتیاز، یازدهم است.

|+| نوشته شده توسط در شنبه 2 دی1391 و ساعت 15:54 | نظر بدهید
پیش بازی رئال وایادولید - بارسلونا

جوردی رورا سرمربی موقت بارسا تا زمان بهبودی کامل تیتو هدایت کاتالونیایی ها را بر عهده خواهد داشت؛ در حالی که آن ها امیدوارند همچنان در لالیگا به روند پیروزی های خود ادامه دهند.

 


آلوارو روبیو هافبک رئال وایادولید همچنان با مشکل مصدومیت از ناحیه عضلانی خود دست و پنجه نرم می کند و ممکن است بازی شنبه شب تیمش برابر بارسلونا از هفته پایانی نیم فصل نخست لالیگا را از دست بدهد.

میروسلاو جوکیچ سرمربی رئال وایادولید، برای بازی شنبه شب برابر بارسلونا احتمالا تیمش را با همان ترکیبی که در بازی اخیر برابر دپورتیوو لاکرونیا که با تساوی بدون گل دو تیم در خانه دپور همراه بود، روانه میدان خواهد کرد.

در سوی دیگر، بارسلونا بار دیگر مجبور است بدون سسک فابرگاس به میدان برود. این ملی پوش اسپانیایی همچنان مصدوم است و در دسترس نیست.

اما اریک آبیدال، مدافع بارسلونا، پس از بهبودی حالا برای نخستین بار بعد از مدت ها به تمرینات بازگشته و می تواند در ژانویه در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

در نهایت باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرده که عمل جراحي غده سرطانی بزاقی پاروتيد تيتو ويلانووا سرمربي اين تيم، روز پنج شنبه با موفقيت انجام شده است.

|+| نوشته شده توسط در شنبه 2 دی1391 و ساعت 9:14 | نظر بدهید
فالکائو : اکنون باید از رقابت بارسا و اتلتیکو حرف زد

رادامل فالکائو، ستاره اتلتیکو مادرید، معتقد است تیمش به همراه بارسا، مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا است.

 


شاگردان سیمئونه که فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شدند، در رقابت های این فصل هم روند خوبشان را ادامه دادند و در حال حاضر در رتبه دوم جدول لالیگا قرار دارند. فالکائو هم با زدن ۱۷ گل در ۱۵ دیدار، تاثیر زیادی در نتایج خوب تیمش ایفا کرده است.

آن ها در حال حاضر ۴ امتیاز از رقیب همشهری، رئال مادرید، بیشتر دارند و فالکائو معتقد است نمی توان تیمش را خارج از رقابت قهرمانی دانست.

او در گفتگو با شبکه تلویزیونی کواترو، گفت:" با توجه به بودجه ای که رئال مادرید و بارسلونا دارند، می توانند بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت بگیرند. اما در حال حاضر بارسا اول است، اتلتیکو دوم و رئال سوم؛ پس ما باید در مورد بارسا و اتلتیکو صحبت کنیم. "

|+| نوشته شده توسط در جمعه 1 دی1391 و ساعت 18:58 | نظر بدهید
نایب رئیس بارسا : قرارداد آبیدال را تمدید می کنیم

جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس باشگاه بارسا، در آستانه بازگشت اریک آبیدال به میادین، اعلام کرد که این باشگاه قرارداد این ملی پوش فرانسوی را تمدید خواهد کرد.

 


آبیدال که ۹ ماه قبل تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت، به تازگی به تمرینات آبی و اناری ها برگشته و اکنون مشخص شده که باشگاه کاتالانی نیز به حفظ این بازیکن فکر می کند.

بارتومئو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شرایط برای تمدید قرارداد آبیدال فراهم است. او بعد از اینکه اولین بازی اش را برای ما در این فصل انجام دهد، قراردادش را تمدید خواهد کرد. "

آبیدال ۳۳ ساله در تابستان ۲۰۰۷ از لیون به بارسا پیوست و تاکنون بیش از ۱۸۰ بازی برای این تیم انجام داده. او آخرین بار روز ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ مقابل اتلتیکو مادرید برای تیمش به میدان رفت.

|+| نوشته شده توسط در جمعه 1 دی1391 و ساعت 18:34 | نظر بدهید
پویول : آبیدال ، یک الگو برای ویلانوواست

کارلس پویول، کاپیتان بارسا، تایید کرد که بیماری تیتو ویلانووا، سرمربی این تیم، ضربه بزرگی به آبی و اناری هاست اما امیدوار است بهبودی اریک آبیدال، الگویی برای سرمربی تیمش باشد.

 


ویلانووا به دلیل عود کردن بیماری سرطانش، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و در ۶ هفته آینده نیز تحت شیمی درمانی و پرتو درمانی قرار خواهد گرفت.

پویول در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این یک ضربه واقعی بود؛ یک مشت توی صورت. اما ما باید خودمان را سر پا نگه داریم و به مبارزه ادامه دهیم. این کاری است که این باشگاه همیشه انجام داده و اکنون باید بار دیگر همین کار را بکنیم. تیم اکنون بیش از قبل متحد و خوش بین است. ما روز گذشته با تیتو صحبت کردیم و این به ما شجاعت داد. ما مطلع شدیم که همه چیز خوب پیش رفته. آبیدال یک الگو برای ویلانووا و همه ماست. او به ما نشان داد که اگر بجنگید، می توانید پیروز شوید و در بالاترین سطح به رقابت بپردازید. همه بازیکنان تیم مسئولیت پذیر هستند. ما مثل همیشه با جدیت تمرین خواهیم کرد و منتظر بازگشت او می مانیم. بهترین راه برای کمک به او، ادامه این روند و پیروزی در دیدارهای آینده است. "

|+| نوشته شده توسط در جمعه 1 دی1391 و ساعت 17:19 | نظر بدهید
ویلانووا از بخش مراقبت های ویژه خارج شد

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان وال د ابرون شهر بارسلونا خارج شد.

 


سرمربی ۴۴ ساله بارسا به دلیل عود کردن بیماری اش، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت. عمل ویلانووا طبق برنامه انجام شد و اکنون با انتقال به بخش عادی، برای ۳ تا ۴ روز در این بخش استراحت خواهد کرد.

ویلانووا برنامه شیمی درمانی اش را که حدود ۶ هفته به طول خواهد انجامید، از چند روز دیگر آغاز خواهد کرد.

تا زمانی که تیتو بتواند بار دیگر به نیمکت بارسا برگردد، جوردی رورا، دستیار او، هدایت آبی و اناری ها را بر عهده خواهد داشت.

ویلانووا در تابستان گذشته جانشین پپ گواردیولا در بارسا شد و در ۱۶ هفته ابتدایی فصل جدید لالیگا، تیمش تنها ۲ امتیاز از دست داده.

|+| نوشته شده توسط در جمعه 1 دی1391 و ساعت 16:37 | نظر بدهید
هفته هفدهم لالیگا : بارسای بی تیتو میهمان وایادولید

هفته هفدهم رقابت های لالیگا از روز پنج شنبه آغاز شد. امشب و فردا شب هم شاهد برگزاری سایر دیدارهای باقی مانده خواهیم بود.

 


در بازی های پنج شنبه شب رایو وایکانو موفق شد تا با نتیجه ۳-۰ از سد لوانته عبور کند. اسپانیول ۲-۰ دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد و رئال سوسیه داد با نتیجه ۲-۱ از سد سویا عبور کرد.

اوضاع جدول

بارسلونا با کسب ۴۶ امتیاز از ۱۶ بازی اش تیم صدر نشین لالیگاست. اتلتیکو مادرید و رئال مادرید هم هر دو با ۱۶ بازی و کسب ۳۷ و ۳۳ امتیاز تیم های دوم و سوم هستند. مالاگا و بتیس هم هر دو با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۶ بازی شان در رده های چهارم و پنجم قرار گرفته اند. تیم های لوانته، سوسیه داد و رایو وایکانو هر سه با بردهایی که پنج شنبه شب به دست آورده اند با ۲۷، ۲۵ و ۲۵ امتیاز در رده های ششم تا هشتم جدول هستند و ختافه و وایادولید هر دو با ۱۶ بازی و ۲۴ و ۲۲ امتیاز رده های نهم و دهم جدول را در اختیار دارند. مایورکا و دپورتیوو هم با کسب ۱۴ و ۱۲ امتیاز در رده های نوزدهم و بیستم جدول تکیه زده اند.

بازی های مهم هفته

در مهم ترین بازی های پیش رو اتلتیکو مادرید میزبان سلتاویگو است. بارسلونا در خانه وایادولید به میدان می رود و مالاگا، یکی از قدرت های این فصل لالیگا در خانه میزبان رئال مادرید خواهد بود. رئال بتیس و مایورکا هم مقابل هم قرار خواهند گرفت.

برترین گلزنان

در جدول برترین گلزنان این فصل لالیگا، لیونل مسی با ۲۵ گل که یکی از آن ها را از روی نقطه پنالتی زده برترین گلزن کنونی لالیگاست. فالکائو با ۱۷ گل (که ۶ تایش از روی نقطه پنالتی بوده) دوم است و کریس رونالدو با ۱۴ گل که ۴ تایش از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده در رده سوم است. آریتس آدوریس مهاجم بیلبائو با ۱۰ گل چهارم است و روبن کاسترو مهاجم بتیس با ۹ گل در رده پنجم قرار گرفته.

برنامه بازی های این هفته بدین ترتیب است:

جمعه ۲۱ دسامبر (۱ دی)

والنسیا - ختافه

اتلتیکو مادرید - سلتاویگو

شنبه ۲۲ دسامبر (۲ دی)

رئال بتیس - مایورکا

وایادولید - بارسلونا

مالاگا - رئال مادرید

اوساسونا - گرانادا

اتلتیک بیلبائو - رئال ساراگوسا

|+| نوشته شده توسط در جمعه 1 دی1391 و ساعت 14:4 | نظر بدهید
فلورنتینو پرس : می دانم چه نبردی پیش روی تیتو است ؛ او برنده خواهد شد

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم ضیافت رسمی باشگاهش با رسانه ها صحبت کرد و پیغام ویژه ای برای تیتو ویلانووا فرستاد.

 


در اینجا می توانید متن صحبت های او به نقل از روزنامه آ.اس را مطالعه کنید:

" امروز روز ویژه ای است و همه کاملا منقلب شده اند. باشگاه رئال مادرید و نه فقط رئیس این باشگاه، سرمربی تیم یا بازیکنان تیم، بلکه تمام ما، همراه با هواداران احساساتی شده ایم. دقیقا می دانم که این نبرد چیست و برای تیتو و همه اعضای خانواده اش در این لحظات، قدرت و توان بالایی را آرزو دارم. در این نبردهایی که می توان با آن ها جنگید، باید به پیروزی رسید و تیتو پیروز خواهد شد. از همین جا، این پیغام را به تیتو می دهم. "

|+| نوشته شده توسط در پنجشنبه 30 آذر1391 و ساعت 21:8 | نظر بدهید
آلگری : امیدوارم این بار مقابل بارسا خوش شانس تر باشیم

آلگری، سرمربی میلان، بعد از مشخص شدن قرعه تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، ابراز امیدواری کرد که این بار تیمش خوش شانس تر باشد.

 


آلگری پس از قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و رویارویی با بارسلونا به خبرنگاران گفت:" ما بار دیگر مقابل بهترین تیم دنیا قرار خواهیم گرفت. امیدوارم این بار خوش شانس تر باشیم. "

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 495 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 23:41

مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید این مهاجم هم‌وطنش دوران سخت فعلی را پشت سر خواهد گذاشت.
ایوان زامورانو مطمئن است که الکسیس سانچس، مهاجم بارسلونا به مشکلات فعلی غلبه می‌کند و در آینده‌ای نزدیک به بهترین فرم خود می‌رسد.

او را در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد نسبتا ضعیفش نقد کرده‌اند. اما هم‌وطنش می‌گوید این افت موقتی است.

زامورانو به مارکا گفته: «همه در شیلی این حس را دارند که او بازیکنی فوق‌العاده است و به اوج برمی‌گردد.

الکسیس بازیکن بزرگی است که همیشه نهایت تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهد. او همیشه در خدمت بازیکنان است و همیشه نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد. هر بازیکنی در دوران بازی‌اش دوره سختی را تجربه می‌کند.

من هم در رئال مادرید به این افت رسیدم. سه ماهی بود که نمی‌توانستم گل بزنم. تازه من مهاجم بودم، در حالی که الکسیس بیشتر در کناره میدان بازی می‌کند.»

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 607 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 23:18

گزارش روز الموندو ، ده خیا گزینه اول تکنیسین های بارسا، اما گزینه های بیشتری وجود دارد 

5 سال پیش بارسلونا به دنبال ده خیا (متولد 1990 – مادرید ) از اتلتیکو بود و اما پیشنهاد اتلتیکو 600 هزار یورو بود و بارسا اویر را به خدمت گرفت از همان سال ها بوده است که باشگاه از سال 2011 که به منچستر رفته است او را زیرنظر دارد. 

در حال حاضر شماره یک لیست بارسا ده خیا است زیرا 192 سانتی متر قد دارد و واکنش های خیلی سریع داشته است.در خروج از دروازه عالی کار می کند و درک بالایی در موقیعت های حساس نشان داده است.از مهم ترین ویژگی های او بازی عالی با پاست .تکنیسین های باشگاه او را مناسب بازی بارسلونا دیده اند .از سویی دیگر منچستر یونایتد درهای مذاکره را باز گذاشته است.ده خیا تا 2016 با منچستر قرارداد دارد .


اسپانیایی بهتر است

آنالیزور های باشگاه در حال حاضر صلاح را به آن دانسته اند داروازه بان هایی از اسپانیا با ویژگی های مشابه می توانند برای باشگاه مناسب باشند.یکی از این گزینه ها گوایتا دروازه بان کنونی والنسیاس.گزینه بعدی آندرس فرناندز دروازه بان 26 ساله اوساسوناس که عملکرد درخشانی در اوساسونا نشان داده است و سران مادرید نیز او را زیر نظر گرفته اند.باشگاه همچنین عملکرد چند دروازه بان آلمانی را نیز مدنظر دارد.
در صورتی که باشگاه بخواهد دروازه بان ها را به صورت مقطعی به خدمت بگیر تا به یک گزینه برای آینده باشد سه گزینه برای باشگاه در نظر گرفته شده است. پیترچک ، پپه رینا و مارتین استکلنبرگ گزینه های بعدی هستند.


گزینه های غیر ممکن :

نویر به خاطر حضور پپ بسیار بعید است به باسا بیاید، کورتویس دروازه بان اتلتیکو که گفته می شود به چلسی پیسوته است . جو هارت دیگر گزینه است که منچستر سیتی او را به راحتی از دست نخواهد داد.

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 621 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 23:17

لئو در مصاجبه با elp :

تیاگو برای من اولین چیز است .نفر بعدی اوست و نفر آخر اوست .وقتی اولویت های زندگی شما تغییر کند ، زندگی متفاوتی خواهید دید.

بردن 4 توپ طلا هیچ تغییری در زندگی من ایجاد نکرد .من روز بعد انتخاب شدن دیگر به آن فکر نکردم و تمرکزم را بر روی بازی کوردوبا قرار دادم .همه چیز خیلی سریع پیش می رود ،زمانی برای فکر کردن وجود ندارد .

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 579 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 23:16


آنها میخواهند والدس را در تابستان بفروشند


باشگاه و بازیکن به توافق رسیدند ، بنابراین بخاطر ترک کردن این بازیکن و کمترین ضرر احتمالی ایده ی باشگاه این است که اگر یک جانشین مناسب پیدا کرد او را بفروش برساند


ویلانووا : "من هیچ شکی به حرفه ای بودن او ندارم.او همچنان بازی را از ابتدا آغاز خواهد کرد"


تغییری درون دروازه ی تیم در آنوئتا نیست.ویلانووا برای بازی کوپا مقابل مالاگا،به بازیکنان استراحت نخواهد داد


کریستیانو به فلورتینو : "من یا مو"


 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 565 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 22:58

دریبل های مسی در مقابل رئال مادرید در این چند سال اخیر

 

دانلود در ادامه

"فقط برای اعضا"

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 485 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 22:52


. مسی : تیاگو کاملا زندگی مرا تغییر داده است.در حال حاضر او در اولویت است،سپس او و در آخر هم او.اولویت ها تغییر کرده است،شما زندگی را متفاوت میبینید.
رکورد 4 توپ طلا مرا عوض نکرده است.روز بعد از مراسم من واقعا روی بازی با کوردوبا تمرکز کردم.همه چیز سریع جلو میرود،زمانی برای فکر کردن نیست.


. والنتی گواردیولا (پدر پپ) : من فکر نمیکنم پپ از بارسلونا بازیکن بگیرد.بارسا خانه ی او است،او وسایل خانه اش را جای دوری نمیبرد.
زمان به ما خواهد گفت که پپ در بایرن هم میتواند همچون بارسا جام کسب کند یا خیر.او مطمئن است که هرچیزی را دارد.
پپ قادر خواهد بود که خیلی سریع خودش را با آلمان وفق بدهد.او چند زبان بلد است،نه مثل من که فقط زبان کاتالان را بلدم.


. یوپ هاینکس (مربی فعلی بایرن) : گواردیولا فصل بعد مسئولیت بهترین باشگاه اروپا را به عهده خواهد گرفت،بعد از بارسلونا.


. اگر باشگاه بتواند یک جانشین برای والدس پیدا کند،فصل بعد او را خواهد فروخت.قبل از اینکه قراردادش به اتمام برسد.


. ویکتور والدس تصمیمش برای عدم تمدید قراردادش را در نوامبر گذشته گرفته بود


. از زمان شروع فصل 2010/11 تا بحال هیچ دروازه بانی نتوانسته بیشتر از 3 پنالتی را مهار کند،به غیر از والدس.


. دلبوسکه : شبیه آنچه در بارسا انجام داد،من مطمئنم که پپ در بایرن صفحه ی درخشانی از دوران حرفه ایش را خواهد نوشت.


. زامورانو (مهاجم شیلیایی سابق مادرید) : من مطمئنم الکسیس از این طلسم بد رها خواهد شد.این برای همه اتفاق می افتد.او یک بازیکن عالی است که خیلی سخت تلاش میکند.


. به نقل از الموندو داوید دخیا اولین گزینه ی بارسلونا برای جانشینی والدس است.بعد از او گویاتا دروازه بان والنسیا.


. برنامه ی بارسلونا برای تمدید قرارداد والدس تا سال 2018 با دستمزد 10 میلیون یورو در سال بود.


. پپ گواردیولا : وقتی من در بارسا شروع به کار کردم 86% از مردم مرا نمیخواستند.در حال حاضر به لطف اینکه همه چیز خوب پیش رفت باشگاه های زیادی ابراز علاقه کردند.


. اگر چه آنها به عدم تمدید قرارداد والدس احترام میگذارند،اما بازیکنان از او خواسته بودند بخاطر برخورد منفی هواداران عدم تمدید قراردادش را به تعویق بیندازد.


 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 427 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 22:47

فوتبال دوستان را در سراسر دنیا می توان به دو دسته تقسیم کرد
فوتبال دوستان حرفه ای
فوتبال دوستان تفریحی
در مورد فوتبال دوستان تفریحی ای می توان گفت در پاسخ به اینکه چرا از بارسا خوششان می آید میگویند؛خوب بازی میکنند,عاشق پاسکاری هایشان هستم...
این افراد با باخت بارسا ناراحت شده و سیل انتقاد به مربی و بازیکنان را روانه تیم میکنند انتقادات بی پایه و اساس با بکار بردن الفاظ رکیک که نه تنها تأثیری بر روند بهبودی تیمشان ندارد بلکه وجهه تیم راخراب میکند
در مقابل افرادی نیز هستند که سال های سال هوادار بارسا بوده اند;حتی از زمانی که یوهان کرویف در این تیم شعبده بازی کرده دسته ای که با برد بارسا شاد و با باختش پس از یافتن علت با اعتماد به تیمشان باصبر و حوصله منتظر نتایج بهتر هستند.
البته هر دو دسته قابل احترامند اما روی صحبتم باتوست؛ اگرفوتبال دوست حرفه ای هستی این انتظار از تو میرود که با برخورد حرفه ای خود به هر کسی اجازه انتقاد بی جهت در راستای نابودی تیمت ندهی
بارسا با وجود تو بارسا است تو اگر هواخاهش نباشی او انگیزه لازم را ندارد
پس هواخاهش باش به کوری چشم دشمنان

     

 

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 595 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 22:44

بشیکتاش۵۹-رگال۷۳

تومیک انتن با ۱۵ امتیاز و لوربک با ۱۱ امتیاز بیشترین امتیازات رگال را در این بازی بدست اوردند

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 536 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 15:01

گواردیولا چند روز قبل با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست و این اتفاق موجب شد تا شایعاتی در مورد احتمال پیوستن تعدادی از بازیکنان بارسا به باشگاه باواریایی منتشر شود.

Tito vilanova and Pep Guardiola in New York streets

 تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، اعلام کرد که نگران شایعات اخیر در مورد تمایل بازیکنان این تیم برای جدایی و پیوستن به مربی سابق شان، پپ گواردیولا، در بارسا نیست.

گواردیولا چند روز قبل با قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست و این اتفاق موجب شد تا شایعاتی در مورد احتمال پیوستن تعدادی از بازیکنان بارسا به باشگاه باواریایی منتشر شود.

اما ویلانووا تاکید کرد که اهمیتی به این شایعات نمی دهد و در عین حال، به خدمت گرفتن گواردیولا را اتفاقی بزرگ برای باشگاه بایرن دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:"  نگران نیستم که بعضی از بازیکنان بخواهند به بایرن بروند. اصلا نگران نیستم زیرا بازیکنان ما قرارداد دارند.

این خبر بسیار خوبی برای بوندس لیگاست. بایرن یکی از بزرگترین تیم هایی است که پپ می توانست به آنها بپیوندد. او می تواند کمک زیادی به فوتبال آلمان بکند. بهترین مربی دنیا باید مربیگری کند و این اتفاق فصل آینده رخ خواهد داد.

پپ متدی در مربیگری دارد. مانند همه مربیان دیگر که در بارسا رشد کرده اند. ضرورتا لازم نیست او این متد را کنار بگذارد.

فکر نمی کنم کسی انتظار داشته باشد بایرن مانند بارسا بازی کند. جنبه های مشابهی بین دو تیم وجود دارد اما آنها نباید به همان سبک بازی کنند.

بارسا همیشه از بازیکنان جوانش استفاده می کند. من چیزی در مورد سیستم جوانان بایرن نمی دانم و نمی دانم که پپ می تواند از آن استفاده کند یا نه.

آنچه من می دانم که او برای کارش متدی دارد. این ضرورتا به معنای انتقال سیستم بارسا به بایرن نیست. من مطمئنم که او جنبه هایی وجود دارد که او می تواند به بایرنی ها عرضه کند. بایرن بدون اینکه بازیکنانی شبیه به بارسا داشته باشد، چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است."

تیتو همچنین اعلام کرد که داوید ویا به بازی امشب تیمش مقابل رئال سوسیه داد نخواهد رسید.

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 379 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 14:57

مربی سابق انگلیس گفته بارسا معیاری برای سایر تیم‌هاست و کار این تیم‌ها برای تقلید از بارسلونا دشوار است.

 

Fabio Capello

 فابیو کاپلو گفته اشتباه است اگر تیمی به دنبال تقلید از بارسلونا باشد.

بسیاری از تیم‌ها به دلیل موفقیت‌های فراوان بارسا با پپ گواردیولا و تیتو ویلانووا به دنبال تقلید از این تیم هستند.

اما مربی روسیه نظر دیگری دارد: «بارسلونا از نظر تاکتیکی معیار فوتبال امروز است. اما اگر تلاش کنید سبک آنها را کپی کنید اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید چون تنها با داشتن بازیکنانی که بارسا دارد می‌توانید به آن سبک بازی کنید.»

او البته گفته می‌توان از بخشی از سبک بارسا استفاده کرد: «البته جنبه‌هایی هست که می‌توانید کپی کنید. مانند سبک دفاعی آنها. هنگامی که توپ را از دست می‌دهید می‌توانید به سرعت به پیش بروید تا آن را برگردانید و هرگز هم به عقب و به خط هافبک برنگردید.

آنها توپ را که از دست می‌دهند به جلو می‌روند. این برای من چیز جدیدی است. اما نیاز به بازیکنانی در حد اینیستا یا مسی دارید وگرنه نمی‌توانید این سبک از بازی را تقلید کنید.»

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 458 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 14:56

پنج راه بارسلونا برای اجتناب از غرور

 در حالی که تازه به نیم فصل لالیگا رسیده ایم بارسلونا تقریبا کار را در لالیگا 2012/13 تمام کرده است و واقعا سخت است در چنین شرایطی در سال جدید آنها قهرمانی را از دست دهند.


یازده امتیاز اختلاف با اتلتیکو در مکان دوم و فاصله شگفت انگیز هجده امتیازی با مدافع عنوان قهرمانی و دشمن همیشگی رئال مادرید. آبی اناری ها با فرم ویرانگرشان در این فصل در حال دستیابی به موفقیت و سلطه به حریفان هستند.

اما با شروع سال جدید چنین اختلافی می تواند همانقدر که موهبتی باشد نفرینی نیز باشد. غرور کاذب , تنبلی و از پیش خود را برنده دانستن می تواند به درون بهترین تیم ها نیز بخزد و همانطور که چنین فاصله ای که پدید آمد , ناگهان هم ناپدید شود.

بارسلونا چگونه می تواند از چنین نمایش هایی در 2013 اجتناب کند ؟ در اینجا پنج راهی که آنها به کمکشان می توانند برتریشان را برای قهرمانی در لالیگا حفظ کنند و راهشان را ادامه دهند آمده است.

 این مقاله ترجمه ای است از دن تالینتایره.



1. هیچ نقل و انتقالی در ژانویه در کار نباشد

نمی توان در موفقیت و توانایی های ترکیب کنونی بارسا تردید داشت چرا که آنها در بهترین فرمشان هستند و به سادگی تا اینجای فصل توقف ناپذیر. بنابراین آوردن نامی بزرگ به تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تا اندازه ای مضحک به نظر می رسد و این می تواند بسیار مهلک باشد اگر بازیکنان ناراحت شوند و بالانس تیمیشان را از دست دهند.

هر انتقالی احتیاج به زمان و شانس های قابل توجهی برای بازی کردن دارد تا با شیوه و تاکتیک های خاص بازی بارسا آشنا شود و بارسا زمان و شانس چندانی برای بازی دادن به ترکیب و بازیکنان دوم تیم برای آزمون و خطا در اختیار ندارد. آنها برای ادامه و حفظ صدرنشینیشان تا پایان فصل مجبورند و باید با بهترین و قوی ترین ترکیبشان پا به مسابقات بگذارند.

بله بازیکنان جدید مورد نیاز است , شاید برای جانشینی والدز تا در آینده بتواند خودش را در بهترین فرم نگه دارد اما نه در پنجره نقل و انتقالات پیشرو. خرید جدید هیچ سودی برای بارسا ندارد و تنها کشتی محکمشان را به لرزه می اندازد. اگر چیزی خراب نیست پس احتیاجی به تعمیر هم نیست.

 


2. در حملات به مسی کمک کنید

لیونل مسی احتیاجی به معرفی ندارد و حتی هیچ کلمه و جمله ای هم قادر به توصیف فصل و فرم کنونی او نیست. مهاجم آرژانتینی تبدیل به قلب و روح تیم کاتالانی شده است. گلزنی های پیاپی و درخشش در حملات است که تیمش را در چند فصل اخیر بالاتر از دیگران قرار داده است.

اگرچه ممکن است مسی درخشش سال 2012 را در 2013 نداشته باشد و ممکن است بازی های سخت و نفس گیری در ادامه باشد و مسی هم گلی نزند. باید با این قضیه کنار آمد به هر حال مسی نیز انسان است و ممکن است نتواند در هر بازی تیمش و خودش را به موفقیت برساند.
بله چنین اتفاقی ممکن است نزدیک باشد اما آبی اناری ها نیاز به پیدا کردن راهی برای کمک به مسی در ادامه فصل دارند برای زمان هایی که او کمی خسته است و از فرمش دور شده است.

کارآیی بارسلونا در بال های هجومی تا به اینجای فصل کمی ضعیف بوده و دیگر گزینه های آنها در خط حمله یعنی الکسیس و پدرو باید در نیم فصل دوم به مراتب بهتر عمل کنند و کاتالان ها را از داشتن گلزنانی دیگر جز مسی آسوده کنند. تا مسی بیش از حد از فرمش دور نشود.

 


3. کار با جوانان را ادامه دهید

تماشای پیشرفت جوانانی مانند کریستین تیو و تیاگو برای آبی اناری ها در این فصل نه تنها لذتبخش است بلکه مهر تاییدی بر عملکرد سیستم جوانان باشگاه کاتالانی است. ستارگان جوانشان چه در دفاع و چه در حمله قابل اطمینان بوده اند در حالیکه بارسلونا تمایلی به تغییر ترکیب اصلی و تاکتیک هایش در هفته های اخیر نشان نداده است. آنها نیاز به دادن شانس های بیشتر و بهتر به جوانان آینده دارشان دارند تا نیم فصل دوم را هم با قدرت ادامه دهند.

به عنوان مثال تیو در سمت چپ قدرتمند بوده است و باز هم فرصت های مناسبی را بدست خواهد آورد. در حالیکه بازیکنانی مانند مارتین مونتویا و مارک بارترا آلترناتیو های دفاعی خوبی را در اختیار تیم می گذارند که باید در زمان محرومیت و مصدومیت بازیکنان اصلی بوسیله تیتو ویلانوا به ترکیب افزوده شوند.

دادن شانس بازی به بازیکنان جوان نه تنها برای تیم بسیار خوب است بلکه تاثیر بزرگی در پیشرفت خودشان دارد که در طولانی مدت باعث می شود بارسا جایگاهش را در بالاترین سطح و حتی قدرت اول فوتبال حفظ کند.



4.بر روی سه گانه تمرکز کنید

شاید بهترین راه برای اطمینان بارسلونا از اینکه دچار غرور نشوند و از برتریشان در لالیگا لذت ببرند این باشد که برای رسیدن به چیزهای بزرگتر و بهتر در این سال ادامه دهند.

اولین موردی که باید بر رویش تمرکز کنند فرصتی بسیار عالی است تا غول های اسپانیایی نه تنها خودشان را به عنوان سلاطین اسپانیا بلکه فاتحان اروپا با سه گانه ای دیگر در 2013 اثبات کنند. بارسلونا پیشتر هم چنین کاری کرده است. قهرمانی در لالیگا کوپا دل ری و چمپیونز لیگ احتمالی واقعی است که می تواند در نیم فصل دوم عملی شود. کاتالان ها تقریبا در لالیگا به قهرمانی رسیده اند و تنها باید در دو جام دیگر در نیم فصل دوم به رقابت بپردازند. که احتمالا نتایجی قابل قبول برای آنها خواهد داشت.

به احتمال فراوان بارسا در کوپا دل ری باز هم با رئال مادرید روبرو خواهد شد که بی شک باز هم دو ال کلاسیکو جذاب را پیش رو خواهد داشت. اما برای قهرمانی شکست رئال مادرید کاری است که آنها در چند سال اخیر بارها انجام داده اند و بدون شک امسال هم قادر به انجام چنین کاری هستند.

بازیکنان خودشان از احتمال سه گانه ای دیگر آگاهند و اگر به تمرکز بر روی آن ادامه دهند آنها مطمئنا به خوشان برای اجتناب از غرور کاذب در 2013 کمک خواهند کرد.



5. بیشتر تاریخ سازی کنید

همانطور که پیشتر گفته شد پیشروی برای چیزهای بزرگتر مانند ادامه دادن برای خلق رکورد و تاریخ سازی های شخصی و تیمی می تواند بارسلونا از به خواب نرفتن در لالیگا مطمئن کند. کاتالان ها تا به اینجای فصل رکوردهای متعددی را شکسته اند و نشان داده اند توانایی مال خود کردن هر رکورد غیر ممکن و شکسته نشدنی را دارند و با چنین پیشتازی در لالیگا آنها آزادی بیشتری برای تلاش کردن به قصد رکورد شکنی دارند.

نه تنها مسی توانایی شکستن رکورد گلزنی دیگری را دارد , بلکه آبی اناری ها تا به اینجای فصل 55 امتیاز از 57 امتیاز ممکن را کسب کرده اند و بدون شکست با 18 پیروزی. آیا آنها می توانند به همین شکل ادامه دهند و رکورد و اعداد و ارقام فصل های پیشین را مال خود کنند؟

بیشترین برد در یک فصل. بیشترین امتیاز در یک فصل.  بیشترین برد خانگی و خارج از خانه. بیشترین امتیازات خانگی و خارج از خانه. بیشترین بازی های پیاپی بدون دریافت گل. بیشترین گل های زده شده در بازی های خانگی , خارج از خانه و در مجموع. بهترین تفاضل گل در کل فصل.

این لیستی از رکورد هایی است که ممکن است تا پایان فصل بارسلونا مال خود کند و به نظر بی پایان می رسند و ادامه موفقیت های بارسا ما را وادار می کند کتاب های رکورد بازنویسی کنیم به مانند آنچه که پیشتر هم کرده اند.

تلاش برای ادامه و دستیابی به موفقیت و پیروزی های بیشتر بهترین راه بارسلونا برای اجتناب از از غرور کاذب و خودبینی در سال جدید است تا آنها را از قهرمانی در لالیگا اطمینان بخشد.    

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 483 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 14:52

ن با والدز صحبت کردم؛ رودر رو. ما باید به تصمیمش احترام بذاریم.

من دیروز از تصمیم والدز مطلع شدم.زوبی زارتا بعد دیدار با ایجنتش به من خبر داد."

"ویکتور به ما 18 ماه فرصت داده که به دنبال دروازه بان دیگه ای باشیم.اون صادقه و مسئله اصلا راجع به پول نیست ؛ مذاکرات حتی شروع هم نشدن چون والدز تصمیمش برای رفتن رو گرفته بود."
+

عکس والدس در کودکی

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 564 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 14:43

این دروازه بان باتجربه روز گذشته اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه که در سال 2014 به پایان می رسد، تمدید کند.

 

 

Tito Vilanova - Barcelona

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، اعلام کرد به تصمیم ویکتور والدس برای جدایی از بارسا در سال 2014 احترام می گذارد و تاکید کرد که این باشگاه می تواند جانشین مناسبی برای او پیدا کند.

این دروازه بان باتجربه روز گذشته اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه که در سال 2014 به پایان می رسد، تمدید کند.

ویلانووا در آستانه دیدار تیمش مقابل رئال سوسیه داد، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من با ویکتور صحبت کردم و به تصمیم او برای بازی در هر باشگاهی که بخواهد، احترام می گذاریم.

ما باید به او احترام بگذاریم. او در دروازه بان ماست و تا وقتی که در کنار ماست، به او کمک خواهیم کرد. خیلی خوب خواهد بود اگر او با آرامش و احترام از بارسا جدا شود. او به خاطر همه تلاش هایی که برای بارسا انجام داد، استحقاق این اتفاق را دارد.

او نگفته که می خواهد برود، او گفت نمی خواهد قراردادش را تمدید کند. افرادی هستند که فکر می کنند که او به باشگاه فرصت داده تا دروازه بان جدیدی به خدمت بگیرد و بعضی ها هم فکر می کنند که او با مشکل از بارسا جدا خواهد شد.  

در طول چند ماه گذشته، او کاملا از شرایطش راضی بود؛ فکر نمی کنم او از بودن در بارسا ناراحت باشد.

ما یک سال و نیم تا جدایی او فرصت داریم و این زمان کمی نیست. همه ما این حق را داریم که در جایی دیگر، یک فرهنگ دیگر و تیم دیگر کار کنیم.این اصلا من را ناراحت نمی کند زیرا می دانم او یک دروازه بان حرفه ای است و به کارش ادامه خواهد داد.

نمی دانم او را در ژانویه خواهیم فروخت یا نه. نمی دانم او نظرش را تغییر خواهد داد یا نه. من امروز با او صحبت کردم و نمی دانم نظر او عوض خواهد شد یا خیر.

تنها چیزی که ما می دانیم این است که او تا سال 2014 اینجا نخواهد ماند. واقعا حیف شد زیرا من فکر می کنم او دروازه بانی ایده آل برای بارساست. من به تصمیم او احترام می گذارم و این اصلا من را ناراحت نکرده است. او همچنان به ما کمک خواهد کرد تا در دیدارهای مان به پیروزی برسیم."

ویلانووا همچنین مطمئن است که باشگاه کاتالانی می تواند جانشین مناسبی برای والدس پیدا کند.

" دروازه بان های خوبی در دنیا وجود دارد اما اینجا در بارسا، ما چیزهای بیشتری از آنها می خواهیم؛ بیش از مهار ضربات حریفان.

من مطمئنم که باشگاه می تواند دروازه بان بزرگی پیدا کند. قدرت پاس دهی دروازه بان هم اهمیت زیادی دارد. این پست حساسی است."

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 466 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 3:07

72915295260230221318.jpg (363×450)

والدز به بارسا نه گفت
نماینده بازیکن مذاکره برای تمدید قرارداد را رد کرد
بارسا تابستان به دنبال یک دروازه بان دیگر خواهد بود
Guardiola – Baye. کلید قرارداد ها. یک تماس از Rummenigge برای پپ برای گرفتن این تصمیم تعیین کننده بود
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 500 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 3:03

92599810511010623773.jpg (380×502)
والدز بارسا را معلق ترک میکند
او نخواست مذاکره کند. دروازه بان یک سال و نیم قبل از انقضای قراردادش اعلام کرد که میرود
او باعث یک مشکل شد. بارسا برای فصل آینده باید با یک جایگزین قرارداد امضا کند
کار او در بارسا پر از موفقیت بوده است ولی جدال های زیادی بر قراردادش داشت
پپ هیچ بازیکن بارسا را نخواهد گرفت. بایرن 240 میلیون یورو در اختیار پپ برای خرید ها قرار داده

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 505 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 3:01

به بهانه تولد پپ، مروری بر زندگی نامه او

پپ گوارديولا توانست با بارسا به هر عنوانی كه يك سرمربی مي تواند برسد، دست پيدا كند. آبی اناریها ها از اين سرمربی خاطرات زيادی دارند كه هيچوقت از خاطرشان پاك نخواهد شد، از شيرين ترين آن ها شايد بتوان تحقير 6-2 مادريد در برنابئو و 5-0 در نيوكمپ را نام برد.

پپ در 18 ژانویه 1971 در بیمارستان سن خوزه در شهر مانرسا متولد شد. او سومین فرزند خانواده و اولین فرزند پسر والنتین و دولورس گواردیولا است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


جوزپ از سال 1984 (13 سالگی) در باشگاه بارسلونا بوده و پیش از آن در خیمناستیک دمان رسا، بازی می‌کرده است. همچنين پپ علاوه بر بازیگری در مقطعی توپ جمع کن نیوکمپ نیز بوده است.

در عکس زیر که تری ونبلز، سرمربی بارسلونا را پس از پیروزی مقابل بتیس و روی شانه های برند شوستر، ستاره آلمانی آن زمان آبی اناری پوشان نشان می دهد، در سمت چپ تصویر پسرک توپ جمع کنی جلب توجه می کند؛ بله آن پسرک کسی نبود جز گواردیولای 15 ساله! 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.



يوهان کرویف، قرار بود افسانه‌ بزرگی از بارسا بسازد، به گونه ای که به آن تیمی که کرویف تشكيل داده، لقب تيم رويايی را بدهند. چارلی رکساچ، مربی تیم بارسا ب بود. کرویف دنبال جوانان با استعداد بارسا بود، رکساچ هم پسرکی را معرفی کرد كه هنوز ۲۰ سالش هم نشده‌ بود؛ از ۱۳ سالگی با تیم نونهالان بارسلونا تمرین کرده‌ بود. کرویف تصمیم گرفته‌ بود اين جوان را به‌ جای «گیلرمو آمور» بازی دهد. رکساچ می‌گفت به درد سمت راست خط میانی می‌خورد، اما کرویف پست وسط را برای او پسندید و مأمورش کرد که نیمه‌ دوم، در پستی که او می‌خواهد بازی کند. 

در آن بازی کرویف تحت‌ تأثیر توانایی او در پاس‌کاری قرار گرفت و بارسلونا آن بازی را با گل‌ های «بگیریستاین» و «باکِرو»، 2 - 0 برد. کرویف کسی را که می‌خواست پیدا کرده بود. آن بازیکنی که کرویف پسندید، اسمش «جوزپ گواردیولا آی سالا» بود.

یک سال و نیم بعد توانست به اولین موفقیت بین‌ المللی‌اش با بارسا دست یابد. در 20 می 1992 با گلی که رونالد کومان هلندی در وقت اضافه به ثمر رساند،‌ توانست با بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا بر سمپدوریا جنوا از ایتالیا غلبه کند و جام قهرمانان اروپا را در ورزشگاه ویمبلی لندن بالای سر ببرد. قبل از آن هم در سال 1991 قهرمان اسپانیا شده بود. آنها دو هفته پس از قهرمانی در جام باشگاه‌ های اروپا، قهرمان لیگ لالیگا شدند.

در سپتامبر سال 2001،‌ پس از 17 سال بازی در پست هافبک در بارسلونا، به برشا کالچو ایتالیا پیوست و سال 2002 به آ.اس.رم منتقل شد. از ژانویه 2003 تا تابستان آن سال دوباره برای برشا به میدان رفت. دوران او در ایتالیا با بدشانسی همراه بود. وی به اتهام دوپینگ، ‌مدت زیادی را در محرومیت به سر برد و نتوانست در سری ‌A درخششی داشته باشد. پس از بازی مقابل پیاچنزا در 21 اکتبر سال 2001 و دیدار با لاتزیو رم در 4 نوامبر همان سال، آثار ماده ناندرولون در بدن وی پیدا شد. به دنبال آن وی به اتهام دوپینگ با چهار ماه محرومیت از فوتبال مواجه شد.

وی در سال 2005 به عنوان اولین فوتبالیست به خاطر دوپینگ به هفت ماه زندان و پرداخت 9000 یورو جریمه نقدی محکوم شد. اما از آنجایی که وی فرجام‌خواهی کرد و نیزهیچ سابقه کیفری نداشت، تا زمان تشکیل دادگاه تجدید نظر آزاد ماند. او سپس از تمام موارد اتهام دوپینگ تبرئه شد. 

سال 2006 دوباره به صحنه فوتبال بازگشت و این بار برای تیم دورادوس ده سینالوآ، تیم دسته سومی آن زمان مکزیک به میدان رفت. در پایان فصل، این تیم به لیگ برتر صعود کرد. وی بعد از شش ماه بازی در آمریکای لاتین، بالاخره از فوتبال خداحافظی کرد.

تیم ملی

گواردیولا با تیم ملی اسپانیا در سال 1992 مدال طلای المپیک را به دست آورد. پس از آن در بازی تیم ملی الف اسپانیا در 14 اکتبر 1992 در برابر ایرلند شمالی در مسابقات مقدماتی جام جهانی که به تساوی بدون گل انجامید،‌ حضور یافت. وی در جام جهانی 1994 و جام ملت‌های 2000 اروپا شرکت داشت، اما در جام‌های جهانی 1998 و 2002 به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست حاضر شود. آخرین بازی ملی او در 14 نوامبر سال 2001 در مقابل مکزیک بود که اسپانیا با یک گل به پیروزی رسید. او در 47 بازی ملی،‌ 5 گل به ثمر رساند. 

دوران طلايی سرمربی گری

گواردیولا نمی خواست که فوتبال از دغدغه هایش جدا شود، در 21 جون 2007، نزدیک به ششمین سالگرد جداییش از بارسلونا، دوباره به خدمت بارسلونا در آمد. این‌ بار به‌ عنوان مربی تیم بارسا ب. رئیس بارسلونا، "خوان لاپورتا" روش مربی گری او را پسندید و تصمیم گرفت پس از پایان آن فصل، او را جانشین فرانک ریکارد كند.

در بدو ورود، هانری، پیکه، آلوز و کیتا را به تیم اضافه کرد. گواردیولا نسبت به ریکارد در تمرینات سخت گیر تر بود ولی با بازیکنان تیمش رابطه خوبی داشت و بازیکنان هم از داشتن چنین مربی خوشحال بودند.

وی ارتباطی قوی و محکمی بین لاماسیا و تیم اصلی برقرار کرده بود و از بازیکنان جوان استفاده می کرد تا نشان دهد که پیرو کرویف و فلسفه باشگاه می باشد.

علیرغم شکست در برابر نومانسیا ولی به یکباره بارسا به اوج برگشت و لرزه بر تن حریفان انداخت تا جایی که در سانتیاگو، مادرید را با نتیجه 6 - 2 شکست داد و فلسفه بازی بارسا و قدرت تیم را برای بار دیگر به مادرید نشان داد.

بارسا در آن سال، به رویایی‌ ترین آرزویی که یک تیم اروپایی می‌تواند داشته‌باشد، رسید. قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانيا همچنين در فینال ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک رم، منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن را 2-0 شکست داد. این‌طور بود که گواردیولا، جوان‌ ترین مربی‌ای شد که به این افتخار رسیده‌ است. گواردیولا سوپر کاپ اسپانیا، سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه‌ های جهان را هم به‌دست آورد و به‌ رویایی‌ترین شکل، اولین فصل مربیگری‌اش در بارسا را پایان داد. وی در 4 سالی که سکان هدایت بارسا را در دست داشت به 14 جام مختلف رسید و به رکوردی شگفت انگیز دست یافت.

به اميد موفقيت روز افزان اين مربی افسانه ای بارسا.

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 401 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 1:29

سیمونسن و دل بوسکه

بارسلونا - رئال مادرید

1979

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 569 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 1:28

سرمربی گفت که از تصمیم ویکتور والدز متعجب شد.

ویلانووا گفت که والدز همچنان دروازه بان اول خواهد بود:" تا زمانی که او با ما است، او دروازه بان ما خواهد بود و ما باید به او کمک کنیم همانطور که او به ما کمک میکند."

Tito Vilanova / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

" همه آزادند آنجایی کار کنند که دوست دارند." او اضافه کرد:" ویکتور نگفته که میرود، او فقط گفته که قراردادش را تمدید نمیکند و ما باید به آن احترام بگذاریم. تا زمانی که او با ما است، او دروازه بان ما خواهد بود و ما باید به او کمک کنیم همانطور که او به ما کمک میکند."

" این برای او خوب است که خداحافظی زیبایی داشته باشد." او اصرار داشت که:" او بعد از همه کار هایی که برای باشگاه انجام داده لیاقت آن را دارد... و این برای هواداران بارسا مهم است که به تصمیم او احترام بگذارند و از همه چیز هایی که بدست آورده قدردانی کنند."

نکته دیگری که ویلانووا خواست روشن کنه این بود که:" تا زمانی که والدز همین طور ادامه بدهد، من هیچ شکی ندارم که او به بازی کردن ادامه میدهد. من کمترین تردیدی در حرفه ای بودن او ندارم و او به ما کمک خواهد تا بازی ها و عناوین را ببریم.... من فکر نمیکنم او با ما ناراحت باشد، بلکه کاملاً برعکس. بارسا یک محل باشکوه است، اما ما همه حق این را داریم که برویم و در جاهای دیگر بازی کنیم."

ویلانووا گفت که مسئله رفتن والدز تغییری در تیم در روز شنبه ایجاد نمیکنه:" ما برای برد میرویم. همیشه خبر هایی توسط این باشگاه تولید میشود، اما کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که بروند و بازی ها را ببرند." و این مقابل رقیب قوی مثل رئال آسان نیست:" آن ها همیشه مقابل ما خوب بازی کردند و این آسان نخواهد بود."

با تشکر از:بر و بچه های بارسایی
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 330 تاريخ : شنبه 30 دی 1391 ساعت: 1:10


بارسلونا : رئال مادرید - بنفیکا - مالاگا - سلتیک

رئال مادرید : بارسلونا - اوساسونا - منچستر سیتی - سویا - سلتاویگو - والنسیا - دورتموند - اسپانیول - ختافه - مالاگا - بتیس 


نکات جالبش میدونید کجاست؟
اینجا : 
در بین تیمهایی که امسال از رئال امتیاز گرفتند،بتیس - والنسیا و ختافه در فصل گذشته با اشتباهات داوری مغلوب رئال شدن و اوساسونا و اسپانیول هم در فصل گذشته با اشتباهات داوری از بارسا امتیاز گرفتند! غیر از اینه؟ (مدارکش موجوده)

دست سرنوشت چقدر زود نسبت به اتفاقات پارسال واکنش نشون داد!

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 461 تاريخ : جمعه 29 دی 1391 ساعت: 20:48

لینک دوستان

نظر سنجی

کدام قالب بهتر بود؟

خبرنامه